PokéVillage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalChatboxLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Legend Of Zelda : Spirit Tracks

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
The Legend Of Zelda : Spirit Tracks #30E020270/500The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty_bar_bleue  (270/500)

The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty
BerichtOnderwerp: The Legend Of Zelda : Spirit Tracks   The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Emptydo 14 apr 2011 - 16:09

Ik ben onlangs aan het spel begonnen , en ik vind het een leuk spel ! Alhoewel ik Phantom Hourglass wel wat beter vind , maar ik heb er eventjes mee gestopt omdat ik vast zit . Ik ben net op weg naar de Snow Realm . Smile Hopelijk word het een beetje een moeilijke baas om te verslaan , want die vorige was te simpel Very Happy Zijn er nog mensen die dit spel hebben ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
The Legend Of Zelda : Spirit Tracks #30E020270/500The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty_bar_bleue  (270/500)

The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Legend Of Zelda : Spirit Tracks   The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Emptyvr 22 apr 2011 - 9:31

Ik zit nu in de Water Temple , of zo . Heb een zweep gekregen waarmee ik alle vijanden kan doodslaan . Smile

Het word echt tijd voor een nieuwe Zelda game voor op de Nintendo DS . Ocarina of Time ziet er fantastisch uit , maar zonder 3DS zal het moeilijk zijn om het spel te spelen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Pokéfan
Golden rank
Golden rank
Pokéfan


Aantal berichten : 1522
Registratiedatum : 10-11-10
Leeftijd : 199

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Kyogre
Team: Team Water
HP:
The Legend Of Zelda : Spirit Tracks #30E020600/600The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty_bar_bleue  (600/600)

The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Legend Of Zelda : Spirit Tracks   The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Emptyvr 22 apr 2011 - 15:31

Ik vrees voor jou dat er geen Zelda-game voor de DS meer gaat komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokevillage.actieforum.com
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
The Legend Of Zelda : Spirit Tracks #30E020270/500The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty_bar_bleue  (270/500)

The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Legend Of Zelda : Spirit Tracks   The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Emptyza 23 apr 2011 - 9:25

:'(

Ze zijn echt leuk hoor Smile Fantastische storyline en bosses Wink Nuja , de nieuwe Zelda is wat speciaal , omdat hij meer lijkt op die van Twilight Princess . En waarschijnlijk zullen de Zelda games nu wel met de toetsen zijn .
Terug naar boven Ga naar beneden
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
The Legend Of Zelda : Spirit Tracks #30E020270/500The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty_bar_bleue  (270/500)

The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Legend Of Zelda : Spirit Tracks   The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Emptyza 23 apr 2011 - 9:27

Zit in de Fire Realm , in de Fire Sanctuary Smile Best nog cool , brokstukken van een vulkaan en zo'n dingen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Legend Of Zelda : Spirit Tracks   The Legend Of Zelda : Spirit Tracks Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Legend Of Zelda : Spirit Tracks
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Legend Of Zelda : Phantom Hourglass

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéVillage :: Andere Games :: Nintendo-
Ga naar: