PokéVillage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalChatboxLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Goede DS games

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
Goede DS games #30E020270/500Goede DS games Empty_bar_bleue  (270/500)

Goede DS games Empty
BerichtOnderwerp: Goede DS games   Goede DS games Emptyvr 22 apr 2011 - 12:16

Hier kun je alle games posten die je goed vind op de DS ! Motiveer je keuze . Later zal er eventueel een top 10 , 20 , misschien wel 100 gemaakt worden .
Liefst de beste game van boven .
Terug naar boven Ga naar beneden
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
Goede DS games #30E020270/500Goede DS games Empty_bar_bleue  (270/500)

Goede DS games Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede DS games   Goede DS games Emptyvr 22 apr 2011 - 12:47

The Legend Of Zelda : Phantom Hourglass : Ik heb me nog nooit zo lang kunnen bezighouden aan 1 tempel of 1 baas . De storyline zit goed in elkaar , af en toe eens een raadseltje en gebruikt goed alle functies van de DS . (Touchscreen , microfoon ) . Alleen mochten de toetsen wat meer gebruikt worden . Coole wapens (Boomerang , bommen , Bombchu's (bommen in de vorm van katten die je naar je vijand kunt laten toelopen) , pijl en boog , ...

Super Mario 64 DS : Een leuk en uitdagend spel , met 3D beelden . Je kunt kiezen tussen Yoshi , Mario , Luigi en Wario (Wario!!!) Ook is het leuk en tevens ook moeilijk om de sterren te verzamelen . Na een zéér lange periode was het gelukt . De toetsen worden goed gebruikt (springen , ground pound , salto , slaan , springen ).

Mario and Luigi : Bowser's Inside Story : Toen ik het voor het eerst in de winkel zag liggen dacht ik dat dit een stom spel zou zijn . Dus had ik het niet gekocht . Later raadde iemand me het aan en ben ik het gaan proberen . Ik was echt stomverbaasd toen ik met Mario , Luigi en BOWSER kon spelen ! De storyline was fantastisch , evenwel zoals de effecten van de aanvallen van Mario , Luigi en Bowser . Er is ook een leuk levelsysteem , wat me een beetje een Pokémon feeling gaf Smile Ook worden de functies van de DS goed gebruikt .

Ghost Trick : Phantom Detective was vooral een spel waarbij je je hersens moest gebruiken . Het is de bedoeling om niet-levende dingen te bewegen door ze te manipuleren en zo kun je ze laten bewegen . Zo red je soms mensen van nare dingen . Ook kun je personages in het spel terug tot leven wekken door 4 minuten voor hun dood terug te reizen en daar dingen te veranderen zodat de dood niet komt . Voor de storyline geef ik een 11 (ook al kan ik maar tussen 0 en 10 kiezen) . Het touchscreen word vooral goed gebruikt .


Mario Kart DS is gewoonweg het beste racespel voor de handheld (buiten die die op de 3DS komt ). 32 parcours waar je power-ups kan gebruiken om je tegenstander te slim af te zijn , de 36 karts en 12 verschillende personages . Gewoonweg alles was top ! Ook de Multi-Player en Wi-Fi maakt dit spel het spelen waard .

The Legend Of Zelda : Spirit Tracks is iets minder dan Phantom Hourglass , maar behoort ook zeker tot mijn favorieten . Ook om dezelfde reden zoals Phantom Hourglass .

Pokémon Black and White : Is het nog nodig dat ik motiveer ? We zitten hier op een Pokémon forum , en iedereen hier zou moeten houden van Pokémon spellen ! Vooral de 3D aspecten maakten het tot een mooi geheel . Ook kun je de Dream World gebruiken op het internet . Smile

Pokémon HG/SS vond ik een top game , gewoonweg omdat ik de oude games nooit had gespeeld . Ook waren er dit keer 16 badges in plaats van 8 , en kon je de Pokéwalker gebruiken . Ook lopen je pokémon achter je aan , zoals in Pokémon Yellow . Smile

New Super Mario Bros is ook een leuk spel , maar wat simpel vond ik . Wat niet wegneemt dat het een fantastisch spel is . De levels zijn geniaal bedacht Smile

Scribblenauts vond ik geniaal , omdat je de keuze had tussen ongeveer 22000 woorden die je kon gebruiken om een level uit te spelen ... Je kon je fantasie op hol laten slaan .
Terug naar boven Ga naar beneden
Pokéfan
Golden rank
Golden rank
Pokéfan


Aantal berichten : 1522
Registratiedatum : 10-11-10
Leeftijd : 199

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Kyogre
Team: Team Water
HP:
Goede DS games #30E020600/600Goede DS games Empty_bar_bleue  (600/600)

Goede DS games Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede DS games   Goede DS games Emptyvr 22 apr 2011 - 15:47

Citaat :
Toen ik het voor het eerst in de winkel zag liggen dacht ik dat dit een stom spel zou zijn

???
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokevillage.actieforum.com
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
Goede DS games #30E020270/500Goede DS games Empty_bar_bleue  (270/500)

Goede DS games Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede DS games   Goede DS games Emptyza 23 apr 2011 - 9:19

Nuja , ik had het al eerder in de winkel zien liggen , maar het sprak me niet aan . Maar toen je me het aanraadde vond ik het een geweldig spel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goede DS games Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede DS games   Goede DS games Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goede DS games
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Japanse launch-games voor de 3DS bekendgemaakt + andere 3DS-games
» Black & White bestverkochte games in Japan
» Battle 3 : Battle of the games
» Battle 3: Battle of the DS-games

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéVillage :: Andere Games :: Nintendo-
Ga naar: