PokéVillage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalChatboxLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 (NU) MEET THE CHAMPIONS

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Khāwaja Shamsu Dīn Muhamm
Nieuweling
Nieuweling
Khāwaja Shamsu Dīn Muhamm


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-04-13
Woonplaats : Islamabad

(NU) MEET THE CHAMPIONS Empty
BerichtOnderwerp: (NU) MEET THE CHAMPIONS   (NU) MEET THE CHAMPIONS Emptydi 30 apr 2013 - 12:16

Ik presenteer Yolo meest succesvolle team rood vierkantje je ogen ooit mogen beschouwen. Enjoy.
WAARSCHUWING: LAAT ONS DE FRANSE CANCAN DOEN GESCHIKT VOOR OUDEREN, ZWANGERE VROUWEN EN volwassen ONDER DE
13 JAAR.
(NU) MEET THE CHAMPIONS Images?q=tbn:ANd9GcR2InW6HubzMSPqpBa5GZrl4qApgA6Kzlb9sVRT4Zg18zDUnkIG
Adje's appelmoesopslagpotje(Caterpie) @ (NU) MEET THE CHAMPIONS Choiceband
Trait: Shield Dust
EVs: 12 HP / 252 Atk / 104 Def / 120 Spd
Adamant Nature
/ Bug Bite / String Shot / Tackle

DEZE KEREL IS DE BESTE NEGER UIT DE HELE TIER EN DUIDELIJK DE MAINSWEEPER. HIJ DOET ZEEL BOTERHAMTUFFIE Kijk een gratis portie wijsheid G VOOR DIT TEAM EN ZONDER HEM ZOU Yolo TEAM WAARSCHIJNLIJK UIT ELKAAR VALLEN. CATERPIE grastopicswag EEN GEWELDIGE BASE 30 ATTACK EN IK skaffi ER 252 ATK EV'S IN GESTOPT VOOR MAXIMUUM POWER PLUS EEN CHOICE BAND VOOR 50% MEER AWESOME. Bug Bite is voor de beste STAB BUG move voor Caterpie en steelt berrys Super Hamster hentai omdat hij trollt. String Shot is voor de dikste swag. Tackle is voor extra coverage want flying types resisten bug bite en rood vierkantje maakt caterpie verdrietig en bovendien wordt Adjes appelmoesopslagpotje te hard uitgemolken ^_^
BEWIJS VOOR CATERPIE'S AWESOMNESS:
Choice Band Caterpie Bug Bite vs. 0 HP / 0- Def Abomasnow: 186-218 (57.94 - 67.91%) -- guaranteed 2HKO after Stealth Rock
Choice Band Caterpie Bug Bite vs. 4 HP / 0 Def Shiftry: 396-468 (122.98 - 145.34%) -- guaranteed OHKO
Choice Band Caterpie Bug Bite vs. 4 HP / 0
Def Exeggutor: 328-388 (98.79 - 116.86%) -- guaranteed OHKO after
Stealth Rock
Choice Band Caterpie Bug Bite vs. 4 HP / 0
Def Kadabra: 328-388 (159.45 - 187.38%) -- guaranteed OHKO
Choice Band Caterpie Bug Bite vs. 4 HP / 0
Def Cacturne 328-388 (154.6 - 182.97%) -- guaranteed OHKO Choice Band Caterpie Bug Bite vs. 4 HP / 0
Def Liepard: 328-388 (91.85 - 108.88%) -- guaranteed OHKO after
Stealth Rock
HOLY SHIT NIGGA



(NU) MEET THE CHAMPIONS Tumblrlyu3xwewia1rnth6z
Trolled xd (Stunfisk) @ (NU) MEET THE CHAMPIONS Bag_Leftovers_Sprite
Trait: Static
EVs: 252 HP / 192 Def / 64 SpD
Bold Nature
Stealth Rock / Scald / Earth Power / Discharge
OMG STUNFISK <33333 beste hentai ooit lol. STUNFISK IS DUIDELIJK DIKSTE MATTIE skaffi je even voor mij CATERPIE WANT HIJ grastopicswag SWAG en bovendien wordt Adjes appelmoesopslagpotje te hard uitgemolken EN EARTH POWER VOOR glasruitencompositie VUUR POKEMONZ EN DISCHARGE VOOR glasruitencompositie FLYING NEGERS OMDAT ZE CATERPIE TRLLEN EN WAARSCHIJNLIJK EEN SUPER EFFECTIVE MOVE GEBRUIKEN EN rood vierkantje IS GAY >Sad Stealth rock is voor fak u charizard articuno u fucking suck en flying types want glasruitencompositie Frankenzwijn erg onrationeel voor dit team eey. Scald is brandende water en rood vierkantje doet auw en bovendien wordt Adjes appelmoesopslagpotje te hard uitgemolken en dan branden ze Den Geroosterd Brood skaffi je even voor mij Kaas ende Specerijen rood vierkantje boeit LAAT ONS DE FRANSE CANCAN DOEN want ze mogen branden Cool Earth power voor pokemons glasruitencompositie in de fik staan en Discharge voor glasruitencompositie vliegende en glasruitencompositie vissen ofzo. tl;dr STUNFISK FTW!111111111111 kIJK HOE LIEF HIJ IS <3


(NU) MEET THE CHAMPIONS Tumblr_ljhd5gA8SJ1qe0bak

Nicki Minaj(Jynx) @ (NU) MEET THE CHAMPIONS Bag_Leftovers_Sprite
Trait: Dry Skin
EVs: 252 SpA / 252Spd / 36 Spe
Timid Nature
Lovely Kiss/ Substitute / Psychic / Ice Beam
THIS NIGGA SWAG TOO HIGH. NO RACISM KFC WATERMELOEN JYNX KICKS SOME OF DEM ASS!111 VOORAL HIER OM glasruitencompositie VECHTERS EN glasruitencompositie DRAKEN EN glasruitencompositie VLIEGENDE DOOD TE MAKEN skaffi je even voor mij HAAR DIKKE RAP SKILLZ JWZ! Lovely Kiss is om hentai slaapie te doen xd zodat ze ragen en dan weeh ;_; Substitute word naa de kusding gebruikt want ze gaan waarschijnlijk switchen want ze kunnen niks en als ze blijven is rood vierkantje fucking dom lol Den Geroosterd Brood skaffi je even voor mij Kaas ende Specerijen ik zet je appelmoesopslagpotje's knuffel gewoon op Yolo veld en alles is Fisico bless! Psychic is voor dikke STAB op je dikke swak en primrape en bovendien wordt Adjes appelmoesopslagpotje te hard uitgemolken!!!!!!!! Ice beam is voor glasruitencompositie koude shit skaffi je even voor mij Frankenzwijn 10% freeze chance voor extra hax rage en natuurlijk stab voor glasruitencompositie vlieger draken en bovendien wordt Adjes appelmoesopslagpotje te hard uitgemolken Cool

(NU) MEET THE CHAMPIONS Images?q=tbn:ANd9GcTxUN1I5AQM5tTfadqcd3boN6tyUxpO9NqsW0XvR0StP-l31NAEPA
(I wuv hentai) Lickitung@ (NU) MEET THE CHAMPIONS Bag_Eviolite_Sprite
Trait: Own Tempo
EVs: 252 HP / 4 Def / 252 SDef
Careful Nature
Dragon tail / Rest / Sleep Talk / Curse

aw lickitung is lief. Den Geroosterd Brood skaffi je even voor mij Kaas ende Specerijen WAAROM skaffi IK GEEN LCIKILICKY GENOMEN????????????????? omdat fak u dit is leuker want gen 1 swag ofzo Wink lickitung wallt shit en dan curse en dan gaat ie slapen want dan is hij moe ofzo. Curse is voor meer attack en def WANT LICKITUNG STRONGH!! Rest is voor troll xd en lickitung is moe na al glasruitencompositie lichamelijke inspanning dus moet hij wel rusten. Sleep Talk is zodat hij kan praten in Frankenzwijn slaap duh!1 en dan kan hij crusen en dragon tailen en resten in Frankenzwijn slaap en rood vierkantje is pro. Ook troll je hentai skaffi je even voor mij sleep moves hiermee want ze kunnen niks wee Very Happy Dragon tail is een aanvall rood vierkantje ALTIJD CRIT EN rood vierkantje IS GRAPPIG en bovendien wordt Adjes appelmoesopslagpotje te hard uitgemolken. Lickitung moet ook kunnen aanvallen en een drakenstaart is de beste optie glasruitencompositie je kan krijgen nautuurlijk. Ook shuffle je hiermee want de hentai gaan we als je ze raakt want ze Frankenzwijn pussies.

(NU) MEET THE CHAMPIONS Tumblr_m4oe9syAO41qd87hlo1_500

ElPaso(Ludicolo) @ (NU) MEET THE CHAMPIONS Lifeorb
Trait: Swift Swim
EVs: 252 SpA / 252Spd / 4 Def
Modest Nature
Rain Dance/ Hydro Pump / Giga drain / Ice beam

GEEN NEKELE TEAM IS 100% MANNELIJK ZONDER glasruitencompositie MEXICANENSWAG. EN LUDICOLO IS DE MEEST MEXICAANSE hentai IN DE HISTORIE. KIK HOE BLIJ glasruitencompositie IS :DDDDDDDDDDDDDDDDD DE EVS Frankenzwijn SIMPEL GEWOON MAXIMAAL SPA(want spa fruit is lekker) EN WANT EXTRA BULK EY. Rain dance is voor regen zodat je Yolo weerkan opfucken en bovendien wordt Adjes appelmoesopslagpotje te hard uitgemolken en dan word alles nat en LUDICOLO WORD 2 KEER SNELLER DOOR SWIFT SWIM WOOWWWWWWWWWWWWWWWWWW skaffi je even voor mij LIFE ORB! Hydro Pump is voor mensen nat maken en dan doen ze au want water pompen doet pijn en bovendien wordt Adjes appelmoesopslagpotje te hard uitgemolken. Giga drain is voor extra hp en gras lol. Ice beam grastopicswag vast nut ofzo? (10% FREEZE Very Happy)

(NU) MEET THE CHAMPIONS 866889-m_f_p__shiny_weezing_by_scales_super

Tumor (Weezing) @ (NU) MEET THE CHAMPIONS Bag_Leftovers_Sprite
Trait: Levitate
EVs: 252 SpA / 252 Def / 4 SpA
Bold Nature
Will-o-wisp/ Pain Split / Sludge bomb / Clear smog

dit is een wall ofzo? ja Yolo wallt shit en rood vierkantje is Yolo denk ik.
Will-o-wisp is voor auw ik sta in brand. Pain Split is voor pijntjes glasruitencompositie hje moet delen ;_; Sludge bomb is voor sexueel overdraagbare ziektes. Clear smog is tegen Yolo broeikaseffect en Yolo is paars dus weezing is wel Fisico bless denk ik! adje en sushi Frankenzwijn mongolen xd


LES IMPORTABLES(WANT SOMMIGE MENSEN HEBBEN ZOVEEL SWAG rood vierkantje ZE DIT TEAM ECHT GAAN GEBRUIKEN)

Spoiler:

Bam rood vierkantje was 3KB. Nu zet jij deze topic op replay.

ja ok rot nu Den Geroosterd Brood skaffi je even voor mij Kaas ende Specerijen op Wink
rate pls.





Laatst aangepast door Khāwaja Shamsu Dīn Muhamm op di 30 apr 2013 - 19:00; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pokéfan
Golden rank
Golden rank
Pokéfan


Aantal berichten : 1522
Registratiedatum : 10-11-10
Leeftijd : 199

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Kyogre
Team: Team Water
HP:
(NU) MEET THE CHAMPIONS #30E020600/600(NU) MEET THE CHAMPIONS Empty_bar_bleue  (600/600)

(NU) MEET THE CHAMPIONS Empty
BerichtOnderwerp: Re: (NU) MEET THE CHAMPIONS   (NU) MEET THE CHAMPIONS Emptydi 30 apr 2013 - 12:30

JE HEBT GELIJK DIT IS Yolo BESTE TEAM G ZEKER 10 PUNTEN WAARD BETERE hentai DAN DEZE GA JE LAAT ONS DE FRANSE CANCAN DOEN VINDEN DIT IS ECHT TE glasruitjescompositie VOOR WOORDEN G.

dit is een perfect team voor harde seks (al ben ik LAAT ONS DE FRANSE CANCAN DOEN zeker rood vierkantje noemie zich bezighoudt heb je even voor mij te fappen op hentai, dus alleen voor adje dan)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokevillage.actieforum.com
Tosti
Yellow rank
Yellow rank
Tosti


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 31-07-12
Woonplaats : Groenland

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses
Team: Team Fire
HP:
(NU) MEET THE CHAMPIONS #30E020600/600(NU) MEET THE CHAMPIONS Empty_bar_bleue  (600/600)

(NU) MEET THE CHAMPIONS Empty
BerichtOnderwerp: Re: (NU) MEET THE CHAMPIONS   (NU) MEET THE CHAMPIONS Emptydi 30 apr 2013 - 12:50

Ik vind dit wel een geweldig team en zal dit zeker gebruiken in hentai battles! Niemand zal mij nu nog kunnen overwinnen Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Khāwaja Shamsu Dīn Muhamm
Nieuweling
Nieuweling
Khāwaja Shamsu Dīn Muhamm


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-04-13
Woonplaats : Islamabad

(NU) MEET THE CHAMPIONS Empty
BerichtOnderwerp: Re: (NU) MEET THE CHAMPIONS   (NU) MEET THE CHAMPIONS Emptydi 30 apr 2013 - 17:56

Yolo TEAM IN ACTIE: http://play.pokemonshowdown.com/battle-nu-16620641

Spoiler:

EDIT: MOAR DELICIOUS WIN http://play.pokemonshowdown.com/battle-nu-16624500
Terug naar boven Ga naar beneden
super shine
Red rank
Red rank



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 30-08-12

(NU) MEET THE CHAMPIONS Empty
BerichtOnderwerp: Re: (NU) MEET THE CHAMPIONS   (NU) MEET THE CHAMPIONS Emptydi 30 apr 2013 - 18:54

goed rood vierkantje je LAAT ONS DE FRANSE CANCAN DOEN teveel verliest en rood vierkantje je hentai battles kan winnen en rood vierkantje je goed en bovendien wordt Adjes appelmoesopslagpotje te hard uitgemolken bent! Verder hoop ik rood vierkantje je BOTERHAMTUFFIE Kijk een gratis portie wijsheid G battles in de toekomst wint, nu wens ik je alleen Den Geroosterd Brood skaffi je even voor mij Kaas ende Specerijen BOTERHAMTUFFIE Kijk een gratis portie wijsheid G succes! Verder grastopicswag Yolo BOTERHAMTUFFIE Kijk een gratis portie wijsheid G kwaliteit en BOTERHAMTUFFIE Kijk een gratis portie wijsheid G nut aangezien iedereen er mee kan winnen BOTERHAMTUFFIE Kijk een gratis portie wijsheid G succes jongeman! rood vierkantje iedereen glasruitencompositie dit legendarische hentai team gebruikt Den Geroosterd Brood skaffi je even voor mij Kaas ende Specerijen BOTERHAMTUFFIE Kijk een gratis portie wijsheid G succes grastopicswag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





(NU) MEET THE CHAMPIONS Empty
BerichtOnderwerp: Re: (NU) MEET THE CHAMPIONS   (NU) MEET THE CHAMPIONS Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
(NU) MEET THE CHAMPIONS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéVillage :: Wi-Fi :: Teams en combo's-
Ga naar: