Onderwerp: Televisieprogramma's do 14 apr 2011 - 16:06
Naar welke TV-series , quizprogramma's , dans en zang wedstrijden , tekenfilms , horrorfilms , thrillers , avontuurfilms , Science Fiction films , enz ... kijk je graag en zou je zeker kunnen aanraden ? Vertel het hier !
Pokéfan Golden rank
Aantal berichten : 1522 Registratiedatum : 10-11-10 Leeftijd : 200
Pokémon Battle RPG informatie Pokémon: Kyogre Team: Team Water HP: (600/600)
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's do 14 apr 2011 - 16:15
Dat zal ze leren, Idool en Tegen de Sterren op
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's do 14 apr 2011 - 16:23
Kijk je vanavond naar Tegen De Sterren Op? Ik vind het echt een zalig programma !
Er zijn er veel uit m'n school die zeggen dat ik Elio Di Rupo goed kan nadoen (z'n manier van praten)
Idool vind ik ook een goed programma , maar ik vind dat ze echt TE veel van die Kato houden . Ik vind dat Kato wel mooi kan zingen , maar ze zingt altijd rustige liedjes . Daar hou ik niet zo van
Dat zal ze leren kijk ik niet veel naar , omdat m'n ouders dan zitten te zeggen : "Moet je ook niet eens naar die school gaan , Arneke?"
Vervelend ... Het programma zelf vind ik ook niet weer zo wow ...
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's do 14 apr 2011 - 16:25
Citaat :
Kijk je vanavond naar Tegen De Sterren Op? Ik vind het echt een zalig programma !
Showbizz Bart rules of Ann Lemmens en Sam Goris xD
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's do 14 apr 2011 - 16:26
Citaat :
Idool vind ik ook een goed programma , maar ik vind dat ze echt TE veel van die Kato houden . Ik vind dat Kato wel mooi kan zingen , maar ze zingt altijd rustige liedjes . Daar hou ik niet zo van
Ik vind Devon de tofste, maar ik vind dat Kato en Kevin het beste kunnen zingen.
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's di 26 apr 2011 - 15:39
Ik vind Kristof niet zo wow ... Ik heb het eerder voor Kevin of Manuel . En inderdaad kut van dat weinige stemmen gedoe . Ik schrok me dood ! Ik vond dat deze keer Maureen of Dennis wegmoest (vooral Dennis)
Adje Golden rank
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's di 26 apr 2011 - 15:47
Admin schreef:
Citaat :
Showbizz Bart rules of Ann Lemmens en Sam Goris xD
Sam Gooris , Elio Di Rupo , Bart De Wever , Showbizz Bart , Alex Agnew , dat vrouwmens uit Hollywood , en Peter Goossens vind ik de leukste .
Erika Vanthielen vind ik niet wow ... En de kabouters van Kabouter Plop zijn ook nog leuk : Luierdelui , ik word daar zo moe van , van businessplannen opstellen .
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's di 26 apr 2011 - 15:49
idd
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's zo 1 mei 2011 - 18:47
Ik ben zo blij dat Kevin en Kristof er door zijn!
Adje Golden rank
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's ma 2 mei 2011 - 16:23
Ik vooral voor Kevin Spijtig dat Manuel weg is ... Ik had eerder Maureen weggestuurd ... Dennis is dan wel weer terecht .
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's ma 2 mei 2011 - 16:28
arnedebouvere schreef:
Ik vooral voor Kevin Spijtig dat Manuel weg is ... Ik had eerder Maureen weggestuurd ... Dennis is dan wel weer terecht .
Idd, hoewel Maureen misschien ietsie pietsie beter kan zingen, vind ik het toch spijtig dat Manuel er uit is, want ik had hem wel graag... Maar kom, ik ben al blij dat Kevin en Kristof er door zijn
Adje Golden rank
Onderwerp: Re: Televisieprogramma's ma 2 mei 2011 - 16:44
Kato kan mooi zingen , maar iedereen wil precies dat ze wint . In het begin van de eerste liveshows was er in de reclame enkel sprake over Kato . "Zal Kato haar droom werkelijkheid worden"? Ik vind Kato wel goed , maar voor mij mag ze nu ook wel weg ...
Adje Golden rank