Aantal berichten : 1522 Registratiedatum : 10-11-10 Leeftijd : 200
Pokémon Battle RPG informatie Pokémon: Kyogre Team: Team Water HP: (600/600)
Onderwerp: Huisdieren zo 24 apr 2011 - 14:20
Praat hier over je huisdieren!
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Huisdieren zo 24 apr 2011 - 14:24
Ik heb thuis een kat die Mika heet. Het is een heel lieve kat, allleen is ze wat naar de mollige kant. Verder heb ik nog twee kippen, waar ik en mijn ouders voor zorgen. De zwarte kip zit nu heel de dag op haar nest te broeden en eet niets. Natuurlijk kunnen er geen kuikens uitkomen, en dus zijn we van plan kuikentjes te gaan halen, zodat ze stopt met broeden.
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Ik heb nog een kat gehad , eigenlijk 2 . De eerste is weggelopen en de tweede ook ... De ene heette Musti , de andere Patatje (mijn moeder heeft die gekozen , dus vraag me niet hoe ze daaraan komt) . We zijn van plan nog aan een derde kat te beginnen , die hopelijk niet wegloopt .
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Huisdieren ma 25 apr 2011 - 14:00
Hoe kwam het dat die katten wegliepen? Waren ze niet gelukkig ofzo?
Edit: ik weet niet of je het weet, maar je moet katten eerst een aantal weken binnenhouden als je ze net hebt...
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Ik weet het , en we hebben het in een kooitje gestopt . Nuja , een kooi ... Het is eigenlijk een hondenhok met een klein gaatje dat je kan afsluiten .
Ik denk niet dat het aan het feit ligt dat ze niet gelukkig zijn , want we speelden met onze poes , gaven hem eten en drinken , en lieten hem verder met rust . Ook natuurlijk wat aaien iedere dag Maar de ene kat liep gewoon veel te snel weg en de andere was een kat die mijn vader op straat had gevonden . Hij kwam ermee thuis en hij was wat wild . Hij hangde zich steeds vast aan de uitlaat van de auto en zo is hij al een paar keer weggeweest ... En op de een of andere manier kwam ze toch thuis ... En na een eindje niet meer . Arme Patatje :'(
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Huisdieren za 30 apr 2011 - 13:44
We zijn vanmiddag twee kuikentjes gaan halen in de dierenwinkel
Adje Golden rank
Wij hebben sinds zaterdag een rosse kat . 't Is te zeggen , het is een kater . Ze is een grote fan van mijn zus en moeder , maar van zodra ik kom haalt ze haar klauwen uit :p Ze heette eerst Mickey , maar dan hebben we haar naam veranderd naar Rosty .