Sorry dat ik al een hele lange periode niet meer kwam . Wat heb ik gedaan in die periode : Op m'n r4 gespeeld , en geblokt , geblokt , en nog eens geblokt :s Ik heb nu een nieuwe computer gekregen , en ben bezig met van alles te installeren Maar ik dacht , laat ik eerst toch eens een kijkje nemen naar Pokévillage
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Vandaag heb ik efkes vrij ... Ga dan wat tijd vrij maken in het weekend om te leren
Pokéfan Golden rank
Aantal berichten : 1522 Registratiedatum : 10-11-10 Leeftijd : 200
Pokémon Battle RPG informatie Pokémon: Kyogre Team: Team Water HP: (600/600)
Onderwerp: Re: Online vr 17 dec 2010 - 16:05
arnedebouvere schreef:
Admin schreef:
geeuw wat is het hier saai :[sleep]:
Sorry dat ik al een hele lange periode niet meer kwam . Wat heb ik gedaan in die periode : Op m'n r4 gespeeld , en geblokt , geblokt , en nog eens geblokt :s Ik heb nu een nieuwe computer gekregen , en ben bezig met van alles te installeren Maar ik dacht , laat ik eerst toch eens een kijkje nemen naar Pokévillage
het is niet erg, maar leuk dat je komt. momenteel heb ik de zwaarste examens achter de rug, dus ik kan veel online komen
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
het is niet erg, maar leuk dat je komt. momenteel heb ik de zwaarste examens achter de rug, dus ik kan veel online komen
The same here , nog enkel Frans , en ik kan stoppen met in die domme boekjes te neuzen Dan hebben we geen school , wegens teveel verbeterwerk
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Online vr 17 dec 2010 - 16:09
hah ik heb nog examens tot vrijdag
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Online za 18 dec 2010 - 15:02
sorry ik moet weg
Adje Golden rank