PokéVillage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalChatboxLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Spook van Pokévillage

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Het Spook van Pokévillage
Red rank
Red rank
Het Spook van Pokévillage


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 06-08-12
Leeftijd : 2023
Woonplaats : In een ver duister land, in het huis van mijn Beatje

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Magikarp
Team:
HP:
Het Spook van Pokévillage #30E020600/600Het Spook van Pokévillage Empty_bar_bleue  (600/600)

Het Spook van Pokévillage Empty
BerichtOnderwerp: Het Spook van Pokévillage   Het Spook van Pokévillage Emptyma 6 aug 2012 - 18:19

Dag vermaledijde stervelingen en mijn Beatje (<3),

Na mijn optreden op Pokémongolen, waar ik onlangs brutaal werd geband door de moderators en beheerders van dat forum, was ik een maandje werkloos. Toen hoorde ik van mijn fantastische Beatje, die niet zo wreed is als al de rest op dat ene forum waarvan ik liever de naam vergeet, dat hij het forum van een aantal sukkeltjes terug lezen wilde inblazen. (ik herinner me de namen niet meer zo goed. Was het iets van Bokke Van en Vatje? Ik word al oud, weet je. Het Spook van Pokévillage 3233089975) Die namen kwamen me ergens bekend voor, en ik besloot om nog eens een bezoekje te nemen. Want... ik heb nog steeds mijn agendapuntje niet afgewerkt: jullie zielen stelen, en dit forum de stuipen op het lijf jagen.

Uiteraard kon ik niet meer verder gaan in het leven als "Het Spook van Pokémongolen", dus moest ik een name change doen. Ik had Pokémongolen vervangen door Pokévillage. Origineel hè? Het Spook van Pokévillage 3233089975 Maar wees niet bang hoor, ik ben nog steeds dezelfde. Je zult geen dag meer rustig door het leven gaan. Het Spook van Pokévillage 3233089975

Geestige spokengroetjes

Het Spook van Pokévillage Het Spook van Pokévillage 3233089975

PS: De wetten van mijn smiley gelden nog steeds! Enkel ik en BeatMasterV mogen de smiley gebruiken. Anders zou je wel eens het risico kunnen oplopen dat ik vannacht eens een bezoekje breng. Het Spook van Pokévillage 3233089975
Terug naar boven Ga naar beneden
beatmasterv
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 09-07-12

Het Spook van Pokévillage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Spook van Pokévillage   Het Spook van Pokévillage Emptyma 6 aug 2012 - 19:24

eindelijk mijn klein lief spookje
Terug naar boven Ga naar beneden
Dolan
Green rank
Green rank
Dolan


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 31-07-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : dnseylnd

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: ajde pls
Team:
HP:
Het Spook van Pokévillage #30E020600/600Het Spook van Pokévillage Empty_bar_bleue  (600/600)

Het Spook van Pokévillage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Spook van Pokévillage   Het Spook van Pokévillage Emptyma 6 aug 2012 - 19:26

fak u
Terug naar boven Ga naar beneden
Pokéfan
Golden rank
Golden rank
Pokéfan


Aantal berichten : 1522
Registratiedatum : 10-11-10
Leeftijd : 199

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Kyogre
Team: Team Water
HP:
Het Spook van Pokévillage #30E020600/600Het Spook van Pokévillage Empty_bar_bleue  (600/600)

Het Spook van Pokévillage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Spook van Pokévillage   Het Spook van Pokévillage Emptyma 6 aug 2012 - 20:04

Is dit wel het echte spook? Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokevillage.actieforum.com
Het Spook van Pokévillage
Red rank
Red rank
Het Spook van Pokévillage


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 06-08-12
Leeftijd : 2023
Woonplaats : In een ver duister land, in het huis van mijn Beatje

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Magikarp
Team:
HP:
Het Spook van Pokévillage #30E020600/600Het Spook van Pokévillage Empty_bar_bleue  (600/600)

Het Spook van Pokévillage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Spook van Pokévillage   Het Spook van Pokévillage Emptydi 7 aug 2012 - 7:24

Hoe durf je aan mijn echtheid te twijfelen? Het Spook van Pokévillage 3233089975
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Spook van Pokévillage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Spook van Pokévillage   Het Spook van Pokévillage Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Spook van Pokévillage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PokéVillage Xat
» PokéVillage in het Engels
» Pokévillage 1 jaar !
» Weezygamecheats Tege PokeVillage!!
» PokéVillage heeft een kerstmakeover gekregen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéVillage :: Algemeen :: Voorstel-forum-
Ga naar: