Nog niet . Maar heb wel al Pokévana als Community toegevoegd .
Pokéfan Golden rank
Aantal berichten : 1522 Registratiedatum : 10-11-10 Leeftijd : 200
Pokémon Battle RPG informatie Pokémon: Kyogre Team: Team Water HP: (600/600)
Onderwerp: Re: Mario Kart 7 do 22 dec 2011 - 8:22
Ow, ja, ben ik vergeten te zeggen... Ik had per ongeluk de community verkeerd ingesteld (ik had ingesteld dat er geen items mochten gebruikt worden), dus nu heb ik een nieuwe community gemaakt. Ik zal straks de code posten.
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Ik weet niet hoe ik hem in het Nederlands moet zetten . En veel problemen heb ik niet met een Engels spel .
Nu anders een wedstrijdje ?
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Mario Kart 7 do 22 dec 2011 - 8:32
Het was gewoon dat mijn 3DS in het Nederlands was ingesteld, dat het spel ook in het Nederlands was. En eigenlijk stoort het mij niet echt, Nederlands is eigenlijk best wel een mooie taal.
Maar hoe ziet de Bumble V eruit?
Citaat :
Nu anders een wedstrijdje ?
Ok, ik kom af!
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Onderwerp: Re: Mario Kart 7 do 22 dec 2011 - 14:27
Post die Community nu maar op Pokévana . Enne ... Heb zonet Rosalina , Lakitu , Metal Mario , Wario en nog iemand anders , maar vergeten wie , geunlockt .
Een boel korte wegen gevonden ondertussen .
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Mario Kart 7 do 22 dec 2011 - 14:32
Ok
Ik zal ook een topic over Mario Kart 7 zelf maken, want dat is er ook nog niet
Kunnen we het dan best niet in één topic doen?
Adje Golden rank
Onderwerp: Re: Mario Kart 7 vr 23 dec 2011 - 14:33
Ow ... Ik wist dit niet eens ... Ik dacht van "Ach , die gaat toch niet meer antwoorden" ...
Ik ben wat online gaan racen om te oefenen voor onze volgende race . Ik was Lakitu (de Lakitu die altijd verloor , want er waren er meerdere) . Iedere keer als ik bezig ben te winnen , val ik of krijg ik een blauw schild tegen mijn kart . Echt zo niet fair . En dan zijn er nog een boel gasten die die shortcut gebruiken op Wuhu Island . Na drie keer door die vervelende shortcut te verliezen ging ik hem toch eens proberen . Hij lukte helaas niet , waardoor ik laatste werd .
Welk ventje was jij ? Was jij niet die andere Lakitu ?
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Mario Kart 7 vr 23 dec 2011 - 15:02
Idd, die glitch (glitch, want het is geen shortcut) is echt lastig. Na een tijdje gaat echt bijna iedereen die baan kiezen waardoor er geen enkele andere meer gereden wordt. En probeer het vooral niet zelf; het lukt toch niet en dan ben je al even erg als die mensen die het wel gebruiken. Wat ik meestal doe, dat is dat wanneer die baan te veel verkozen wordt, en als er veel mensen die glitch gebruiken, verlaat ik gewoon de groep en ga ik naar een andere. Dan is het probleem opgelost.
En ik was mijn eigen Mii dus.
Adje Golden rank
Onderwerp: Re: Mario Kart 7 vr 23 dec 2011 - 16:40
Raar ... Nuja . Ik heb 73.7 .
Trouwens , ik ben gegaan naar de rapportbespreking . Resultaat : 2 minuten mijn punten overlopen , en dan een kwartier lang over dat ik gepest ben . Ze zit in met me . Enkel begon het wel wat op m'n zenuwen te werken na een tijdje . Na ergens 20 minuten konden we naar buiten , terwijl ze eigenlijk maar 10 minuten had voorzien per leerling . Er stonden dus ergens 2 of 3 leerlingen na ons te wachten .