PokéVillage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalChatboxLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ghost Trick : Phantom Detective

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
Ghost Trick : Phantom Detective #30E020270/500Ghost Trick : Phantom Detective Empty_bar_bleue  (270/500)

Ghost Trick : Phantom Detective Empty
BerichtOnderwerp: Ghost Trick : Phantom Detective   Ghost Trick : Phantom Detective Emptyvr 28 jan 2011 - 18:40

Ik heb dit spel al een eindje , en het is zeker de moeite om het te spelen .
In dit spel neem je de rol van Sissel aan , een persoon die net gestorven is , en die z'n "Powers of the dead" kan gebruiken om andere mensen die sterven te helpen . Meestal doet hij dit voor zichzelf . Waarom? Omdat hij zich niets meer van zichzelf herinnert . En via die mensen probeert hij te weten te komen wie hij is .
Je kunt in het spel niet - levende dingen manipuleren (besturen) , om zo je weg te banen door het spel . Ook kun je 4 minuten voor iemand z'n dood teruggaan en die dan redden door dingen te veranderen in de omgeving waardoor z'n dood nooit gebeurd zou zijn . Het spel is in het begin een beetje saai , maar naarmate je speelt komt het steeds leuker !
What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
Ghost Trick : Phantom Detective #30E020270/500Ghost Trick : Phantom Detective Empty_bar_bleue  (270/500)

Ghost Trick : Phantom Detective Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ghost Trick : Phantom Detective   Ghost Trick : Phantom Detective Emptyma 4 apr 2011 - 16:02

Ik heb het spel eergisteren uitgespeeld . Het is vooral een spannend spel , waar je ook veel moet proberen om aan je doel te geraken . Dat maakt het juist zo leuk . Er zijn ook sommige grappige stukjes in .
Terug naar boven Ga naar beneden
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
Ghost Trick : Phantom Detective #30E020270/500Ghost Trick : Phantom Detective Empty_bar_bleue  (270/500)

Ghost Trick : Phantom Detective Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ghost Trick : Phantom Detective   Ghost Trick : Phantom Detective Emptydi 19 jul 2011 - 14:47

Ik vind dat aan dit spel vooral de storyline mooi is . Ik heb echt beginnen huilen op het einde van het spel . Echt . Laughing En het word hoe langer hoe vreemder en bizar , maar op het einde passen toch alle stukjes van de puzzel in mekaar .
Terug naar boven Ga naar beneden
Het Spook van Pokévillage
Red rank
Red rank
Het Spook van Pokévillage


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 06-08-12
Leeftijd : 2023
Woonplaats : In een ver duister land, in het huis van mijn Beatje

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Magikarp
Team:
HP:
Ghost Trick : Phantom Detective #30E020600/600Ghost Trick : Phantom Detective Empty_bar_bleue  (600/600)

Ghost Trick : Phantom Detective Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ghost Trick : Phantom Detective   Ghost Trick : Phantom Detective Emptyma 6 aug 2012 - 19:13

Ik heb dit spel gespeeld. De kracht die het hoofdpersonage bevat, is niks vergeleken met mijn spokenkrachten. Ghost Trick : Phantom Detective 3233089975
Terug naar boven Ga naar beneden
Adje
Golden rank
Golden rank
Adje


Aantal berichten : 1420
Registratiedatum : 11-11-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)

Pokémon Battle RPG informatie
Pokémon: Ulysses LVL 100
Team:
HP:
Ghost Trick : Phantom Detective #30E020270/500Ghost Trick : Phantom Detective Empty_bar_bleue  (270/500)

Ghost Trick : Phantom Detective Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ghost Trick : Phantom Detective   Ghost Trick : Phantom Detective Emptydi 7 aug 2012 - 7:28

Dus je kunt ook levenloze objecten besturen? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ghost Trick : Phantom Detective Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ghost Trick : Phantom Detective   Ghost Trick : Phantom Detective Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ghost Trick : Phantom Detective
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Legend Of Zelda : Phantom Hourglass

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéVillage :: Andere Games :: Nintendo-
Ga naar: