Ik zit nu te kijken naar eurosong for kids :p 'k ben nog aan het twijfelen op wie ik ga stemmen
Kijk jij daar naar?Ik niet echt , de enige van Junior Eurosong die ik ken zijn die Jill en Lauren met hun Get Up dat ergens speelde op vtm ene keer ...
Pokéfan Golden rank
Aantal berichten : 1522 Registratiedatum : 10-11-10 Leeftijd : 200
Pokémon Battle RPG informatie Pokémon: Kyogre Team: Team Water HP: (600/600)
Onderwerp: Re: Chatbox do 25 nov 2010 - 17:24
Ohhh ik vind da nummer VERSCHRIKKELIJK! Ik vond da bijna even slecht als die "lady gaga"
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Chatbox do 25 nov 2010 - 17:25
En het ergste was: die zogezegde Lady Gaga was derdes!!!! En in het begin was die nog aan het winnen!
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Je begrijpt me verkeerd, er was op eurosong een meisje die lady gaga probeerde na te doen (en da was duidelijk ni gelukt)
Ah zo , ik dacht het al : Wie vind Lady Gaga(the real) nu niet leuk? xD Vooral Love Game van haar vind ik een leuk nummer , en het past ook(ik hou van games!)
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Chatbox za 27 nov 2010 - 16:25
arnedebouvere schreef:
Admin schreef:
Je begrijpt me verkeerd, er was op eurosong een meisje die lady gaga probeerde na te doen (en da was duidelijk ni gelukt)
Ah zo , ik dacht het al : Wie vind Lady Gaga(the real) nu niet leuk? xD Vooral Love Game van haar vind ik een leuk nummer , en het past ook(ik hou van games!)
Eummhh... volgens mij gaat het niet over dat soort games...
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Chatbox za 27 nov 2010 - 16:27
Het beste van Lady Gaga vindt ik eigenlijk Alejandro, en het slechtste Paparazzi ^^. Love Game vindt ik eigenlijk ook niet echt goed...
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Het beste van Lady Gaga vindt ik eigenlijk Alejandro, en het slechtste Paparazzi ^^. Love Game vindt ik eigenlijk ook niet echt goed...
Ik zei dat ik Love Game een goed nummer vind , niet het beste nummer!
Ik heb niet echt een favoriet , maar ik vind Alejandro , Telephone en Poker Face wel goeie songs van haar.
Wat is eigenlijk je favoriete liedje?(neen dit gaat niet over de liedjes van Lady Gaga)
Ik vind Bumpy Ride van Mohombi en One van de Swedish House Mafia zalige liedjes
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Chatbox zo 28 nov 2010 - 13:26
Mmmmhh... Bumpy Ride vindt ik een zalig nummer, en Just The Way You Are van Bruno Mars, Written In The Stars van Tinie Tempah (momenteel mijn favoriet ) en dan nog vele andere...
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Chatbox zo 28 nov 2010 - 14:20
arnedebouvere schreef:
Admin schreef:
Ik heb niet echt een favoriet , maar ik vind Alejandro , Telephone en Poker Face wel goeie songs van haar.
Wat is eigenlijk je favoriete liedje?(neen dit gaat niet over de liedjes van Lady Gaga)
One van Swedish House Maffia heeft inderdaad een zalige beat :p hun nieuwste nummer vind ik ook heel goed
Laatst aangepast door Admin op zo 28 nov 2010 - 14:23; in totaal 1 keer bewerkt
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Chatbox zo 28 nov 2010 - 14:22
En deze clip vind ik echt hilarisch:
https://www.youtube.com/v/6g6g2mvItp4
Laatst aangepast door Admin op ma 27 dec 2010 - 16:07; in totaal 1 keer bewerkt
Adje Golden rank
One van Swedish House Maffia heeft inderdaad een zalige beat :p hun nieuwste nummer vind ik ook heel goed
Miami 2 Ibiza bedoel je zeker?
Ik hoor ook nog graag "Pope of Dope " van de Party Harders - Amazing van Inna - Deja vu (ook van Inna) -Alors on Dance -Bonkers van Dizzee Rascal -Broodje Bakpao -Licht uit -Memories van David Guetta -Club can't Handle me van David Guetta -Dynamite van Taio Cruz -Love the way you lie van Rihanna en Eminem -Get low van Flo Rida -One more Time van Daft Punk -Replay van Iyaz -Rude boy van Rihanna -Stereolove van Edward Maya en Vika Jigulina -Bromance (mijn favoriet voor het moment) van Tim Berg -We no speak Americano en nog veel meer! (neem gerust de tijd om eens al deze liedjes te beluisteren , ik vind het super mooie songs
Adje Golden rank
En je mag me ook altijd liedjes aanbevelen , want ik ben , zeg maar een Muziek Freak
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Chatbox zo 28 nov 2010 - 17:33
Ik hoor ook nog graag "Pope of Dope " van de Party Harders - Amazing van Inna - vind ik goed - Deja vu (ook van Inna) - hoe ging dat nu weer? -Alors on Dance -goed -Bonkers van Dizzee Rascal - al zo oud -Broodje Bakpao -goed -Licht uit - prachtig -Memories van David Guetta -Club can't Handle me van David Guetta - valt wel mee -Dynamite van Taio Cruz - goed -Love the way you lie van Rihanna en Eminem - ook goed -Get low van Flo Rida - ken ik niet <_< -One more Time van Daft Punk - ken ik niet -Replay van Iyaz - machtig nummer -Rude boy van Rihanna - ook supergoed -Stereolove van Edward Maya en Vika Jigulina - ken ik ook niet echt -Bromance (mijn favoriet voor het moment) van Tim Berg - supergoed!!! -We no speak Americano - ook goed xp
Laatst aangepast door Admin op do 24 nov 2011 - 11:28; in totaal 1 keer bewerkt
Pokéfan Golden rank
Onderwerp: Re: Chatbox zo 28 nov 2010 - 17:38
arnedebouvere schreef:
En je mag me ook altijd liedjes aanbevelen , want ik ben , zeg maar een Muziek Freak
dan zouden we misschien beter een apart "muziek-topic" aanmaken
Adje Golden rank