Ik hoop voor jou dat die 3D effecten zeer optimaal zijn ...Ooit al eens toen dat je naar een 3D film aan het kijken bent je brilletje afgedaan ? Je ziet dan precies dan bv. Mario en dan een soort van Mario die schemert . Hopelijk hebben die 3D effecten dus geen last als je aan het spelen bent . Nuja , blijkbaar kan je toch alle spellen van 2D naar 3D doen heb ik gehoord ...
Pokéfan Golden rank
Aantal berichten : 1522 Registratiedatum : 10-11-10 Leeftijd : 200
Pokémon Battle RPG informatie Pokémon: Kyogre Team: Team Water HP: (600/600)
Onderwerp: Re: Chatbox di 15 maa 2011 - 18:36
Citaat :
Ik hoop voor jou dat die 3D effecten zeer optimaal zijn ...Ooit al eens toen dat je naar een 3D film aan het kijken bent je brilletje afgedaan ? Je ziet dan precies dan bv. Mario en dan een soort van Mario die schemert . Hopelijk hebben die 3D effecten dus geen last als je aan het spelen bent . Nuja , blijkbaar kan je toch alle spellen van 2D naar 3D doen heb ik gehoord ...
De 3DS heeft geen brilletje, dus daar zal je dat probleem waarschijnlijk niet hebben ^^
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Neen , maar ik heb mijn vader al iets horen zeggen over Telenet , dus hij is het misschien van plan ... En anders kunnen we ook opnemen zonder die Digirecorder
Pokéfan Golden rank
Aantal berichten : 1522 Registratiedatum : 10-11-10 Leeftijd : 200
Pokémon Battle RPG informatie Pokémon: Kyogre Team: Team Water HP: (600/600)
Onderwerp: Re: Chatbox ma 25 apr 2011 - 15:59
Patatje!
Adje Golden rank
Aantal berichten : 1420 Registratiedatum : 11-11-10 Leeftijd : 26 Woonplaats : In the Pokévillage , of course ! :)
Het zou nog beter geweest zijn als je dit poste op 11-11-11 11 uur 11 min 11 sec en 11 hondersten ... En de wereld zou vergaan in 2012 , maar ze hadden een paar maanden gezegd dat hun berekeningen niet kloppen ofzo , en dat de wereld dus toch niet ging vergaan .